happyfriday

heyy guys !
wazapp ?
haft en bra dag ?
det har jag i alla fall.
allt gick väldigt fort fram till lunch,
då träffade jag johan o frida o chillade lite.
sen när jag kom tillbaka ..
alltså fan vad långsamt tiden gick !
catten va snel iaf o jag fick sluta fyra för att det är fredag.
hon är så jävla skön verkligen.
-
på väg hem hämtade jag upp lite grejer hos sömmerskan,
bland annat min svarta spetskjol.
den är sjukt snygg, men var alllldeles för stor så jag kunde inte använda den.
hooppp varför köpte jag inte en mindre storlek då ?
för att jag jättegärna ville ha den o mindre fanns inte kvar.
så efter att ha haft den i garderoben i ett år,
använt den en gång har jag äntligen sytt in den !
wiii looking forward to use it now !
-
nununu ska jag äta nåt,
sen städa upp på mitt rum för det ser förjeevligt ut.
om en timma kommer carin o sessan från stockholm hit,
dom ska va här hela helgen.
ska äta skaldjur till middag, mömmmms.
sen ikväll ska jag träffa malin.
underbar fredag !
vi hörs sen,
pusss
carin o jag i new york för snart ett år sedan !
goshhh wanna go back. like right now.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när vad du i New York?? och hur länge var du där :D

2011-10-14 @ 18:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0