grey's

världens bästa program.
före dhw.
det har ju ändå bara spårat.
orkar inte riktigt ...
men nu måste man ju se vad som händer,
det är ju ändå sista säsongen.
men som sagt, dhw har spårat nu.
grey's är bättre.
o big bang theory med.
-
annarssss ?
tänkte hoppa in i dushcen strax.
publicerade mitt nya hår på fejjan idag med,
starkt av mig ändå.
var sjukt nervös inför reaktionerna ...
tur att det inte finns en dislike-knapp än.
min mamma hade tryckt på den tills dom tog bort den.
hon tycker att jag är ful o är inte sen med att kommentera det.
TYP HELA TIDEN.
tack mamma. känns så himla kul att du tycker att jag är ful.
alltså för er som tror att jag är oseriös,
jag är inte det.
vi snackar inte ens med varandra nu.
hon blev rålack igår när hon såg det,
alltså verkligen SUR o hon vill typ inte prata emd mig.
hon säger bara att det inte är fint.
hahaha asså vafan ...  hahaha aa. så är det.
-
nu ska jag sluta tjata o hoppa in i duschen.
puuss på er !
här e jag o mami när vi är vänner.
o jag hade blont långt hår som hon tyckte va fint ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0