garanterat sol

det var skönt att sola.
väldigt skönt.
välbehövligt.
trodde att jag bara skulle åka o sola,
men mam hade andra planer.
så jag tvingades visa mig offentligt på olika ställen.
i mysbyxor, popstarlinne, gossetröja, uggs, glasögon, osminkad.
ni hör ju.
vilken underbar syn för alla andra.
eller ?
börjar bli bra på att köra bil nu också.
tog inte alls fel på gasen o bromsen idag.
freija .. i'm screwed.
there will be no roadtrip to peace&love ....
not with me as a driver though !
-
sen jag kom hem har jag inte gjort nånting alls.
kollat gossipgirl, ätit middag.
lackat på victor.
vunnit vinden. JA FREIJA DU LÄSTE RÄTT !
jag bokar dig nästa helg,
för då ska jag flytta upp ! wiiiiiiiiiiiii !
-
aja, vi hörs lite senare.
nu ska jag äta choklad.
puss älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0