fullmåne

ajajaj på den jävla fullmånen alltså.
jag drömmer så jävla sjuka drömmar nu verkligen.
typ som i natt.
jag o freija var i mitt rum.
det såg ut som det gjorde för ungefär .. 7-8 år sedan ?
med sängen på ett helt annat ställe,
gula (fula) väggar o ett gult lakan med röda hjärtan på.
där satt vi och var som vi är idag.
det var inte bara jag o freija heller,
utan freddan va med också. freddan som köper ut åt oss.
okej, ändå lugnt. inte så farligt.
vad gjorde vi då ?
vi satt o rullade cigg i min säng som vi skulle sälja.
japp. rullade cigg i min säng.
så kom pappa in.
hahahha asså vafan ...
där satt vi med en hög tobak o massa papper.
jag (dumass) sa att det inte var vårat.
freija (dumass nr 2) sa att vi bara vill testa.
som en liten repris av vad som hände i spanien när vi blev påkomna med cigg.
-
alltså vad händer ?
hahaha jag kan inte drömma såna här sjuka saker längre.
har gjort det nästan hela veckan.
vaknade upp klockan 3 i natt också o trodde att jag inte kunde sova,
så skulle jag smsa nån o säga det.
men jag somnade innan jag ens hade tagit telefonen i handen.
snälla fullmåne försvinn nu.
låt mig drömma lite mer vanligt.

Kommentarer
Postat av: frej

HAHAHAHAHA

2011-10-13 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0