fridaynight

heyyyy guys !
zup ?
-
jag har precis käkat middag.
vi åt indiskt som vi köpte på tre indier,
så jävla gott.
älskar indisk mat !
-
efter praktiken åkte jag till mamis jobb,
va där en stund o väntade på henne.
sen åkte vi till kungssten o fixade lite saker,
o sen till stan då o hämtade maten.
-
nu har jag plattat mitt hår lite,
ska in till stan med frida, freija o elin.
är jätteirriterad på freija för hon alltid ska va så jävla jobbig.
ALLTID. lackar verkligen.
annars då, planer för helgen ?
imorgon ska jag göra ansiktsmålningar på donken.
sen kanske jag ska träffa andreas,
o kanske sova hos baby.
hahhaha baby. shit det är ju så jävla fult !
ni måste verkligen förstå att jag är oseriös när jag skriver baby.
kan inte använda det ordet seriöst.
men så ser i alla fall planen för helgen ut !
det blir nog bra.
-
have fun tonight loversssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0