fredag 7/10

heeejjjjjj !
fan har inte hunnit blogga idag,
har haft fullt upp hela dagen.
hade matteprov,
det kändes ändå helt okej.
nu är det ingen mer skola på fyra veckor !
känns så jävla skönt verkligen.
-
efter skolan drog jag in till stan,
mötte upp frida, frey o henny på le pain francais.
sen gick vi vidare till vanilj utan henny,
o dit kom även sara sen.
satt där ett tag o drack kaffe o hade det gött.
sen gick jag till drottningtorget o mötte upp freddan,
sen till brunns o sen hem.
-
har haft en liten inre stress de senaste två timmarna.
ska vara på middag om en timma hehe o jag kom precis ur duschen.
faan jag måste verkligen fixa mig nu !
vi hörs antingen senare om jag kan mobilblogga,
eller imorgon !
pussss
här är en bild på mig o andy från när vi var hos frida förra året.
haha fan va brun jag var ..
o fan vilken sjuk kväll det var. så jävla rolig !
hajajajajajajaj nu måste jag skynda mig,
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0