fredag 21/10

hejjj mina fina !
haft en bra dag ?
det har jag !
-
var så jäävla trött imorse verkligen,
kände att jag inte mådde hundra.
gjorde nåt som man inte ska,
ringde praktiken o sa att jag var sjuk.
inte bra alls egentligen,
men jag var så SJUKT trött.
sov nån timma till o sen åkte jag in till stan.
träffade elin o sara o nåra i deras klass,
sen kom freija också.
freija drog till frida en stund,
o jag o elin satte oss på sense.
sen gick vi runt i stan o kollade lite,
så va vi inne i arkaden.
hahahah så börjar det tjuta, typ som nåt skulle sprängas.
TUUUT TUUUUT TUUUT aa ni fattar.
ja ba: VI KOMMER SPRÄNGAS !!!!!
alla vänder sig om o kollar ... hehehe
sen kommer det ur högtalarna:
viktigt meddelande. viktigt meddelande.
o typ att man var tvungen att utrymma lokalen för att det brann.
haha jahapp...
-
vi gick vidare o så ringde freija så hade hon o frida kommit in till stan.
satte oss på eh en stund o myste,
sen drog vi hem.
and here i am !
-
fick en fråga om praktiken,
vart jag praktiserar o varför jag inte har några kläder typ.
det har jag visst !
jag praktiserar på lagerhaus o har en jettefein skjorta som jag har på mig där.
behöver inte ta med den hem utan jag lämnar den där,
orkar inte gå runt i den här hemma liksom .. hehe.
sååhär fin är jag i alla fall när jag jobbar där !
freija tog denna typ första dagen eller nåt.
när jag fortfarande var blond hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0