fml

JAG HAR TAPPAT MIN TELEFON I TOALETTEN.
alltså.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!%€#&/#%&!"##!>%#€/(#€T>>!#%€#"
ERROR
vad fan händer ?!!??!
jag orkar inte med mig själv.
det var typ 20 min innan jag slutade,
så skulle jag gå på toa snabbt bara.
aa. så har jag telefonen i bakfickan o plums.
där låg den i toan.
snabbt som fan körde jag ner handen o tog upp den,
torkade av den o blåste lite i hålet där man laddar den o så.
men den mår ju inte bra nu alltså.
den har legat i ugnen med varmluft på 50 grader en timma typ,
men den är fortfarande inte normal.
det kommer upp massa konstiga notiser hela tiden,
typ att man inte kan ladda den osv,
o att ljudet sätts på o stängs av, röststyrning går igång,
den frågar om man vill stänga av den osv.
faaaaaaaaan inte min telefon !!!! :''''(
vad som helst men inte den verkligen.
o pappa är inte hemma heller. ingen som kan lösa det åt mig.
sitter här med tårar i ögonen nu.
min telefon kan inte vara död ! :'(
-
annars då ...
har haft en rätt seg dag idag.
slagit in massa kartonger i julpapper.
plockat upp grejer.
tappat telefonen i toaletten....
FAN.
gjorde i alla fall pannkakor när jag kom hem,
det var gott.
men helst av allt vill jag bara spola tillbaka tiden nu o inte tappa min telefon.
vill liksom inte ta ut detta i förskott för den kan ju överleva,
men vad FAN ska jag göra om den inte fungerar ?!
jag ryser i kroppen vid bara tanken.
den måste fungera.
såhär mycket gråter jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0