det finns fördelar med att jobba på donken

hej gosisar,
har ni haft en bra dag ?
min dag har varit jättebra.
en typisk söndag,
så som jag vill att söndagar alltid ska vara.
nästan.
-
det var egentligen rätt lugnt på jobbet,
så det var rätt skönt att jobba.
en lugnt pass med lite smarties o latte.
det är skönt att komma till jobbet ibland.
bara vara med alla där,
sitta utanför med en latte o cigg.
det var nåra sköna som jobbade idag,
i alla fall en stund när jag var där.
sen var det skönt att bara få sitta på bussen på väg hem.
en sak som är nice med att jobba på donken,
är att ifall man inte har nåra pengar kan man ändå äta nåt gott.
typ idag, var jag så jävla chokladsugen.
då tar man en liten mugg o fyller med smarties som man äter på väg hem !
haha asgött juuu.
-
aja. har fortfarande cpont i min tå,
börjar undra om jag har brutit den på riktigt.
okej, kanske inte brutit, men nånting är ju inte som det ska.
det gör jätteont.
ska borsta tänderna nu o chilla lite innan jag nanar.
är råtrött. förvånande va ?
vi hörs imorgon loverss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0