crazy, stupid, love

heyy folks,
waddapp ?
-
träffade bara elin för bio,
frida kunde inte hänka.
efter lite om och men med biljetterna,
gick vi till spice o käkade middag.
det var gott. jättegott faktiskt.
sen såg vi crazy stupid love.
den var riktigt bra !
o han är så SNYYYYYGGGGGG
jag dog. han är så snygg.
det är ett skämt.
man borde fan inte få va så snygg.
gosshhhh.
ni som har sett filmen vet vad jag menar,
ni som inte vet måste se filmen.
se den. no regrets !
-
kom hem o fick köra en liten moppetur haha.
situations ...
random situations.
fick lite ont i hjärtat.
fick lite för mycket känslor,
fick höra ord jag inte ville höra.
när jag äntligen känner att jag har lagt allt det bakom mig,
kommer allt tillbaks.
bara sådär.
det är inte okej ... alls.
minnen som jag har bearbetat och lagt bort i en låda.
låst lådan. kikar in i nyckelhålet ibland,
ler lite. blir varm i hjärtat av minnena,
som jag äntligen har lärt mig att le åt. må bra av.
idag öppnades lådan helt, alldeles för snabbt.
jag borde vart lite förberedd, men det kom som en chock.
det blev för mycket.
det gör ont.
då kommer saknaden,
och jag får lust att ringa någon.
baby bara för att, typ.
fast det finns ingenting som kan ersätta,
bara få mig på andra tankar.
baby av fel anledning är fel. bara fel.
så jag ringde inte. o ska inte ringa.
det är dags att plocka fram dagboken.
den som fram till för en stund sedan låg inlåst.
och så tar vi fram den nya. den för nu.
fan. det gör ont.
tårarna bränner.
jag vill inte, men kan inte göra något åt det.
locket är av.
jag hoppas att jag kan sätta för det imorgon igen.
one of those fucking days,
i thought they were gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0