chickenelin

heyyy gottisar !
kom precis hem från elin,
o är rätt stressad.
ska till stan me mam om en kvart,
ska kolla runt lite o så innan jag börjar jobba.
ska jobba 16-20,
rätt segt men det funkar ändå.
-
hade det riktigt bra igår.
satt ute på balkongen i nån timma i kylan,
med dunjackor o filtar o cigg.
åh det var bra.
sen poppade vi popcorn o kollade l.a. gigolo,
tills jag somnade i fatboyen.
då la vi oss i elins supersköna säng o nanade.
mmm.
hon väckte mig imorse vid 11 typ,
så bakade vi kladdkaka.
satte oss me två skedar o kladdkakan i soffan,
kollade på awkward o åt upp nästan hela kladdkakan.
ångest ? inte alls. så jävla go va den !
haha.
nu hinner jag inte sitta här mer,
måste fixa mig.
-
vi hörs ikväll ! pusss
chickenelin
trafficlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0