bruten tå

hejohåå,
känns som att det var evigheter sedan jag skrev här.
men det är det ju inte.
-
var på bio igår med freija o elin,
vi såg colombiana.
den var sjukt bra !
way much better than i thought it would be !
efter bion satte vi oss på condeco o drack latte,
fan va gott det var.
kom inte hem så jättesent,
men det var skönt att få komma iväg lite på kvällen.
-
imorse blev jag väckt för att äta frukost vid 10,
tror ni att jag har ätit nåt än ?
nope. fyra timmar senare och jag är inte ens hungrig.
undrar verkligen vad som är fel på mig,
borde ta o kolla upp det här. o detta med min trötthet också ..
yeye, vi tar det senare.
efter att carin o sessan hade åkt idag började mamma städa typ.
så skulle jag o victor hjälpa till o han var så JÄVLA jobbig.
så jag fick damp o började slå honom,
o så skulle jag sparka honom.
troFAN att jag sparkar in i en jävla kruka i betong eller nåt då,
så jag har brutit min tå.
ALLTSÅ VAD ÄR ODDSEN ?!?!?!?!
faaaaaan det gör så jävla ont.
det är tån breve lilltån, o den är så jävla svullen nu.
det värker liksom i hela tån o jag kan inte böja den.
FAAAAN jag orkar inte.
har suttit o gråtit i typ en kvart för att det gör så ont.
o jag ska jobba sen. underbart !
shit nu är tån helt rödblå ...
-
mamma får komma o ta hand om mig nu.
jag står inte ut.
här får ni min fruktansvärt klyschiga outfit från igår.
kan lova er att jag aldrig nånsin mer kommer gå klädd sådär.
fan. det är ju snyggt men highöiebsgöons. aldrig.
så jävla oegen, typ "hej jag har ingen egen stil så jag klär mig som alla andra"
oså mina favvisar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0