onsdag 22/6

heejj mina små grodor !
-
vad hände med min 4ggromdagenuppdatering ?
jag vet inte. vi får börja igen.
igår jobbade jag i alla fall hos mamsen hela dagen,
färgade ögonfransar o vaxade ben.
lisa kom dit o färgade sina fransar,
sen väntade hon på mig nån timma så drog vi hem till mig sen !
gjorde lite middag o chillade lite här,
sen drog vi till möttan med elin.
hahaha freija kom såklart senare också, det lilla tardet.
älskar våra kvällar i möttvik, det är standard nu !
lisa nanade iaf här, myyysigt.
-
gick upp vid 11 o så idag, åkte bort till mamis jobb.
lisa åkte hem o jag jobbade.
idag kom lilla frida o fixade sina fransar, wiii.
jobbade inte så länge idag, bara typ 4 timmar.
drog bort till sisjön o solade efteråt,
o nu slappar jag lite här hemma.
om två timmar ska jag va hemma hos felicia,
vi ska föra lite där innan vi ska till fredrik på
18-årsfest/welcomehomeparty ! riktigt trevligt skare bli !
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0