vuxen ?

åhh idag har jag verkligen inte gjort nånting,
det har vart så himla skönt !
bara legat hemma o slappat.
något stel stämning hemma efter det lilla bråket hehe,
men dom har lämnat mig ifred så det är gött !
-
vad har jag gjort idag då ?
jag laddade upp ett album med bilder på facebook.
aa det skrev jag ju förut.
jag har hängt upp alla kläder som låg i fåtöljen,
eller lagt dom i tvätten.
o på tal om tvätt så har jag tvättat.
kände mig jättevuxen när jag gick ner o tvättade en hel maskin,
som var fylld med mina egna kläder.
hahahaha har typ tvättat två gånger innan,
o då har det vart ett plagg i taget ..
framsteg !
-
nu ska jag börja fixa mig lite smått,
sitter fortfarande i pyjamas.
ska in till stan o ta en liten kvällsfika :)
precis vad jag behöver.
vi hörs ! puss
hur bra är du ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0