vilken dag är det ? 7/7

hejjjjjjjj !
-
ååh vad trött jag är, vet knappt vad jag heter haha ..
men vi hade så jäävla kul igår verkligen !
-
kom till marstrand vid halv 11 typ,
då satte vi oss på matilda.
det var jag, sara, felli, cass o lisa,
sen kom elin o bea o satt hos oss en stund.
käkade lite där o så, sen drog vi till elins hotellrum.
hängde där en stund o lämnade våra grejer,
sen drog vi till såsen där beachvolleyn var.
riktigt kul vare där !
solen sken, massa härligt folk o massa gatt krök,
det var riktigt gött !
satt där i nåra timmar o träffade olika människor,
sen drog vi tillbaka till koön (där elins hotell var)
o så badade vi i havet. vi var heeelt döda typ, haha. och fulla
-
eftr vi hade badat fixade vi i ordning oss,
o vid halv 8 mötte vi upp massa tjejer utanför lasse majas.
käkade middag där o var klara vid 10,
då träffade vi lite annat folk o drog till mamas.
hade det riktigt nice där, det var jävligt kul !
haha vetefan va som hände men aa det var riktigt gott.
efter mamas drog vi vidare till såsen med massa,
o där stannade vi i nåra timmar också.
haha vetefaan va jag gjorde alltså, var typ helt lonley.
o det var ett slisk som typ förföljde mig hahaha ..
blev bjuden på shots o drinkar o hade det jävligt nice !
vet inte vad klockan var när dom stängde, runt tre kanske ?
då drog vi ut till bryggorna o badade hahahha !
badade jättttelänge o det var så jävla sköööönt haha,
men jag badade me mina shorts o hade inga kläder,
så det var inte så nice hehe.
kunde inte direkt åka över till koön för att hämta min väska ...
så jag ringde min räddare i nöden, victor ! hihihihi
jag, sara, felli, lisa (o lovisa ehhehe) o niklas o sebbe drog till arvidssons,
köpte nattkäk o götta oss,
där mötte jag även upp värra.
-
jag, lisa o felli drog me honom till båten där jag fick kläder,
o till slut fick vi även akut sovplats där i en sprillans ny båt.
hahahahha i ett sms till niklas skrev jag att jag sov i en fängelsecell,
hahah döööör verkligen på det. men hytten där vi sov var så jävla liten ...
o vi frös så vi skakade dom få timmarna vi fick sova där ..
somnade väl vid halv 5-5 o hade alarm på halv 8,
vi var nämligen tvugna att gå upp innan tyskarna vaknade. haha ?
-
ye, åkte över till koön o hämtade våra grejer.
lisa åkte hem o jag o felli köpte bröd o juice o satte oss på en brygga o åt.
sen satte vi oss på matilda innan iv åkte till gbg,
o när vi kom hem käkade vi sushi o gottade oss på stan lite.
nu är jag äntligen hemma o jag är helt döööööd.
-
det var jävligt kul på marstrand,
men det hände lite saker under kvällen som gjorde det mindre kul.
massa missförstånd o tråkiga sakerrrrr,
rätt onödigt. men så blir det ibland.
-
nu fick ni ett jeevligt långt blogginlägg hahahah,
bilder kommer ofc när jag har lagt in dom i datan.
yee puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0