torsdag

hejjjj !
-
för det första måste jag säga hur lättad jag är,
all min frustation är borta.
jag o frida snackade här om dagen om barnprogram,
så kom vi in på det me riddarborgen,
att det är typ två olika lag o att dom hoppar över vatten,
att man typ blir inlåst o så när man förlorar.
aa vi kunde verkligen inte komma på vad det hette,
MEN NU ÄNTLIGEN KOM JAG PÅ DET !
KANNAN !!!!! åååååhhhh tack alla som hjälpte mig hehe
-
yee igår kväll träffade jag freyy,
vi satte oss på ett berg vid smitten o ba myste.
snackade om massa braaa o aa, det var bra.
-
nu har jag käkat frukost o lite så,
vet inte riktigt vad jag ska gö idag.
kanske går o lägger mig igen (:: hehe pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0