tisdag 5/7

god morgon !!
sovit gott ? mmmm jag med.
-
igår åkte vi in till stan vid halv 7,
mötte felli o frey på bussen.
felli har vart borta i en vecka o vi har inte setts sen midsommar,
så det var myyys o träffa henne igen !
åkte in till stan o träffade cass,
sen satte vi oss på eh vid biopalatset.
sarisen kom o vi åkte bort mot bergakungen.
freija hade bokat biljetter till super 8,
men när vi kom dit ville alla utom freija se kronjuvelerna.
hahaha freija började gråta,
men det slutade i alla fall med att vi såg det som vi ville,
alltså kronjuvelerna.
haha jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen ..
den var ju inte dålig, tycker jag inte,
men den var rätt oklar.
o man fattade aldrig riktigt om den var seriös eller inte,
haha så aaa lite oklar var den.
efter filmen träffade vi august o richard utanför,
så vi åkte me dom hem !
-
kom hem rätt tidigt, skrev lite dagbok o så,
sen nanade jag rätt tidigt.
hade ju cepeont i mitt öra igår också,
så det var skönt att bara gå o nana.
-
nuuuu vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
får kolla lite va jag känner för.
yeye, vi hörs senare ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0