tisdag 12/7

wohooooo heeeeej allaaaa
eeh nä, men hej iaf !
waz up with you guys today ?
-
jag vaknade, käkade en go frulle.
la mig i min säng ett tag till,
sen vid halv 1 typ drog jag till möttan.
only frey and me there today, chillll
spelade kubb me nåra småkillar också,
fan va dålig jag är på det hehe.
men det är jävligt kuul !
orkade inte va kvaaar så länge för de blidde kallt,
så jag drog mig hemåt vid tre typ.
käkat lite o inte gjort så mycke mer,
snackade precis me elin.
-
nu ska jag ta tag i mitt rum, det ser förjäääävligt ut verkligen !
ska hoppa in i duschen sen också,
har inte duschat mitt hår på aslänge, mmmm asfräsch tjej.
neee men jag har ju faktiskt badat nästan varje dag !
fast aa ska jobba imorgon så jag måste typ fixa det.
JAJA sjukt onödigt för er att veta,
vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0