svar på frågor

fråga: vad ska du göra i marstrand? kan du berätta vad du ska göra i sommar? du säger alltid bara allting precis innan du ska göra nåt.
svar: jag ska åka till marstrand med mina kompisar o vi ska väl inte göra nåt speciellt egentligen, njuta av matchracingveckan som är igång där nu, träffa kompisar o festa ! ha det riktigt kul bara, inget speciellt alls. o mina planer för sommaren ... jaa dom är väl inte så många. ta dagarna som dom kommer lite, göra vad man känner för. jag har bara en sak inplanerat än så länge, o det är att jag ska åka till åland i slutet av vecka 29 för att vara med elinpelin o gå på rockafett-festivalen som är där då !  annars blir det väl bara såna här mindre lite halvspontana saker antar jag !
-
fråga: har "felli" eller nån annan av dina kömpisar blogg???:)
svar: elin robertsson har blogg, jag tror att jag har länkat den innan men kan göra det igen, här är den ! men felli eller freija eller nån annan har inte blogg !

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahahaha rockafettfestivalen!! LOVE IT!

2011-07-06 @ 10:03:06
Postat av: Anonym

heter det rockafett-festivalen? vilka artister ska dit?

2011-07-08 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0