svar på fråga

fråga: jag är inte såhär värsta pryd men jag undrar hur ni kommer undan med att röka och dricka, spec att dricka på krogen??
och om ni har falskleg, vart fick ni den ifrån???? :)

svar: haha hur vi kommer undan ... grejen är den att våra föräldrar vet att vi dricker. dom vet kanske inte att vi tar ett glas vin ibland eller tar en cider så som vi gjorde igår, men dom är ändå medvetna. o när vi gör som vi gjorde igår blir vi ju inte direkt fulla, utan vi gör det för att det typ är trevligt o gott. o på krogen .. alltså vi har ju våra legg med oss ifall de skulle kolla så det är ju inga problem så, men det är ju inte alltid de kollar oss heller. fast å andra sidan skulle jag aldrig beställa in alkohol om jag inte hade ett legg med mg.
sen där me rökningen... jag tror att våra föräldrar (i alla fall mina, efter en diskussion vi hade för drygt ett år sedan) är väldigt godtrogna. alltså, de litar på mig o tror inte att jag röker. nu det senaste har det blivit lite mycket cigg kanske, men de har inte märkt något än så länge.
o falsklegg har vi, eller inte alla men en del av mina kompisar. dom har vi lånat av kompisar som är äldre.
hoppas du blev nöjd me svaret !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0