standard

hejjj !!
-
innan jag drog imorse tvättade (!!!) jag lite.
mina vita shorts som jag ska ha me till marstrand,
o mina absoluta finaste mysigaste mysshorts från a&f.
dom hade röda fläckar av en spritpenna,
minns ni när jag o victor i typ februari hade krig ?
yep, fläckarna är sen dess o jag har inte vågat säga nåt till mamma.
maxade me vannish o det har blivit bättre,
men inte helt bra ... hmm. nån som är bra på sånt som kan komma me tips ?!
-
efter det drog jag i alla fall ner till möttan såklart.
blivit lite av en standard faktiskt,
en punkt att utgå ifrån på dagarna.
först vare bara jag o frey, men sen kom cass,
o sen sara, sen kom august o bullen o sen felli o sen edan o slutligen frida.
alla droppade in lite som dom kände för det,
riktigt mysigt hade vi där nere idag !
badade o solade o gottade oss me glass, mummms.
när sommarregnet började falla (harmonisk mening ?! hahha)
drog jag mig hemåt, and here i am.
ska hoppa in i duschen o sen börja packa lite,
imorgon bitti åker jag, felli, cass o sara upp till marstrand !
kommer bli riktigt nice.
vi hörs senare ! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra i marstrand? kan du berätta vad du ska göra i sommar? du säger alltid bara allting precis innan du ska göra nåt.

2011-07-05 @ 19:25:15
Postat av: Anonym

har "felli" eller nån annan av dina kömpisar blogg???:)

2011-07-05 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0