stämplar ut

hej fuckerss,
ojojoj va trött jag är haha.
när jag hade bloggat o allt la jag mig i sängen,
tänkte läsa lite i min bok.
då va klockan halv 4.
vaknade till vid 5, då kom mamma o la en filt på mig.
väcktes vid 8 av två barn som sa att vi skulle äta.
wtf vilka var dom ?! hahaha
nää men mammas barndomskompis från karlstad är här,
o hon har två barn.
alltså dom är verkligen så jävla jobbiga,
springer efter mig o tjatar om saker hela tiden.
flydde till soffan o kollade american pie,
men dom följde efter o frågade vad "ballar" var.
då orkade jag verkligen inte mer o sa att jag skulle gå o sova.
o det ska jag tamigfan göra nu,
ska upp vid 10 imorgon för att ta 11bussen till stan,
ska kolla på partille cup ! wiiii
-
nighty lovers
ser jag pigg ut eller ? mmm
ser ni mina ögon förresten ?
hahaha alltså igår var verkligen VÄRSTA dagen,
ögonen rann oavbrutet, o det gjorde näsan med.
jag nyste o hostade o snörvlade hela dagen ..
hahhahaha ni skulle sett mina ögon imorse,
det var fan pinsamt att visa sig.
dom var så jävla rödsprängda o folk trodde väl att det berodde på gårdagen.
det kanske det gjorde, dels, men inte bara ! haha.
ye, nu ska jag nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0