söndag 10/7

hejjj gottisar !
-
yeee igår drog vi till hönö,
men felli o cass banga så det blev bara jag, sara o frey.
haha jag som var så nöjd me mina lockar ..
aa när vi kom av bussen vid lilla varholmen ÖSREGNADE det.
sprang på färjan o hann precis med den.
hade träffat sebbe o hans tjej på vägen,
så han ringde alexander o sa till honom o komma o hämta oss.
så vi kutar ut i regnet från färjan till busskuren o väntar,
sen kom han o hämta oss me bilen.
mina lockar förstördes på vägen där .. yepp. det var synd.
dom var fina. tryckte iaf in oss typ 8 pers i bilen o åkte hem till frans.
-
trodde inte det skulle va så mycke folk däär men det vare,
så det var riktigt trevligt !
en annan sak jag trodde skulle vara stelt var inte det,
catching ! he he.
klättrade halvt upp i ett träd o plockade körsbär också,
mmmums va goa dom va !
yee satt där o hade trevligt me alla, men det dog rätt tidigt.
tog färjan hem vid 1 o träffade på engelsmannen richard.
hahaha det var typ det bästa me hela kvällen ..
han var så jävla skön !
o han har kort på mig o freija när vi pussas ...
hmmmm känns liiite creepy. men whatever !
-
gick hem i ösregnet sen o insåg att jag var utelåst,
så vid tre typ ringer jag mamma o ber henne komma ner o öppna.
haha stackars mamsen.
gick o la mig dirr. mådde ... mindre bra. he he.
-
-
idag ringde felli o väckte mig vid 11, jag var galet trött.
drog mig ner till möttvik efter awkward conversation me mam.
hehe. mam med flera, rättare sagt. nejtack ingen frukost hejhej ses sen.
chillade i möttvik en timma,
sen kom jag o felli på att vi ville åka o hälsa på frida.
hon har opererat knät så vi drog dit me moppen.
köpte kladdkaka o jordgubbar på vägen, mömmms !
drog tillbaka till möttan, felli drog hem.
låg där nere me bullen agge o frey en stund,
o nu sitter jag här o chillar.
skulle ta massa bilder igår ! blev dock inte så.
men nåra har jag !
jete söta kompisajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0