snabba cash

yaaa i know, något efter alla andra.
men jag såg den i alla fall ikväll.
har försökt läsa boken innan,
men det var verkligen inget som föll mig i smaken.
vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen faktiskt.
det som är det sjuka är att sånt här händer.
att det verkligen händer på riktigt, det är inte bara på film.
det är en jävligt bra story, jävligt bra av författaren som har skrivit.
men samtidigt blir man ju verkligen rädd.
vart fan är världen på väg egentligen ?
alla vuxna tror ju att det är så jävla svårt att få tag på,
o att det bara är massa pundare som håller på med sån skit.
jag skulle aldrig testa själv,
men det är läskigt hur lätt det hade varit för mig om jag hade velat ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är det lätt för dig att få tag på knark? har du hållit på med sådana saker tidigare?

2011-07-11 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0