ska det bli söndag imorgon ? 9/7

hahaha skön rubrik ...
nä men cass sa så förut, det var rätt kul.
typ som att man frågar ifall det ska bli sol,
så frågar hon om det ska bli söndag imorgon ?
hahaha aa den va skön.
-
sov jättelänge idag. orkade aldrig gå upp.
men när mamsen kom o väckte mig 20 över ett kände jag att det var dags.
slängde i mig lite frukost o puttrade ner till möttan.
där nere var redan alla typ, haha.
felli, frey, sara, cass o så edis, agge, bullen o gänget.
låg där nere o hade det mys i nån timma,
sen fick jag ont i huvudet o drog hem typ haha.
-
när jag kom hem hoppade jag in i duschen,
skönt att ha gjort det.
nu är klockan halv fem o om typ tre timmar ska vi dra.
jag o mina tjejer då såklartttt,
vi ska ut till frans på hönö !
tror vi sover där också ...
haha cass kollade upp bussar, o vi måste åka typ halv två för att va hemma 4.
så aaa, det är nog bäst att sova där.
men vi får se hure blir.
vi hörs sen ! pussssss
får försöka kolla upp varför bilderna vänder sig ..
har inga mer liggande haha så det blir inga fler nu.
men bilder från igår kommer ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0