sjukt

kan fortfarande inte släppa det som hänt i norge ..
det känns helt overkligt,
var inne på denna bloggen,
det är en tjej som berättar om vad som har hänt.
hon var själv på ön där allt hände,
hon berättar om hur dom fick gömma sig,
hur dom fick simma ut i vattnet,
hur hon fick spela död för att överleva.
det står visserligen på norska, men man förstår ganska bra ändå.
det är sjukt. jag kan verkligen inte förstå det.
-
nu gör jag iaf inget speciellt,
har inte gjort så mycket än idag.
vaknat, läst en bok, gosat me min bebis som nanar i min säng.
käkat frulle o kollat nyheter om norge.
ska antagligen träffa amie idag, det blir mys !
åker nog in till stan o kollar runt lite, fikar lite o så.
det blir bra !
vi hörs senare, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0