sjukaste

hahaha jag har ju lovat att berätta,
så det ska jag göra.
rätt intressant att se dock,
har rätt många sidklick idag.
alltså inte så många unika, utan massa sidklick.
är ni så nyfikna ? hoho
-
nää men det var igår, på väg hem från spice.
så får jag ett sms av min mamma, såhär ser det ut:
hahahhahahah asså det var det största skämtet verkligen.
så svarade jag o skrev:
ledsen mamma, har lämnat tillbaka mitt falsklegg.
hon ba beiget. (det betyder typ dåligt)
men så tittade jag på det smset med fixfix lös de bara,
o det såg inte alls ut som att mamma hade skrivit det.
ja ba aha victor har ! så jag ringde honom.
o han sa att han va hos en kompis o att han verkligen inte hade skrivit så.
ja ba nänä, då ringer jag väl mamma då.
O HON VAR HELT JÄVLA SERIÖS !!!
hahahahahha asså jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen ...
så jävla sjukt vare.
jag löste ju såklart ciggen åt henne,
hon babbla på om att jag skulle ha falsklegg,
att jag skulle få pluspoäng o en jävla massa.
sen när jag hoppas av bussen så sa hon ingenting om det,
hahahha, så imorse så smsade jag henne o skrev:
dina cigg ligger i din låda i hallen ifall du blir sugen.
sen när jag kom hem så var dom borta ..
hahahahahha asså ..
ingen fattar hur SJUKT detta är !!
min mamma rökte när jag va liten o massa,
hon har varit jätteberoende o vi har bråkat jättemycket om det.
så frågar hon MIG om jag kan köpa ut cigg åt HENNE.
det är sjukt. vart är världen påväg ? (vart är mamma påväg ?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0