rastlös

jaaa ååh jag är så rastlös
är trött, men ändå pigg
vill göra nåt, fast jag inte orkar
sätter jag på en film kommer jag somna,
o det orkar jag inte.
hade jag inte vart så jävla lat hade jag kunnat gå ut o springa
fast nä, det hade jag ju inte.
för nu är det mörkt o då vågar jag inte det.
har redigerat bilder från lite olika tillfällen,
typ marstrand o när vi va hos frida o lite andra random tillfällen,
så jag tänkte slänga upp dom på fejjan imorgon.
orkar inte nu ..
är röksugen. fml.
jaja, jag får väl se till o gö nåt !
läsa en bok, get a life or something
freija o frida, kom hem imorgon. jag behöver det.
dessutom kan vi boka våran londonresa freija.
yep, det blir bra. gör så nu älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0