myyyss

good evening,
what have you guys done tonight ?
-
jag drog in till staaaan o hängde me favvisar.
amie som har varit bortrest i två veckor kom hem idag,
så vi träffade henne också !
jag, felli, frey o amie satte oss på condeco på avenyn.
sen kom elin, lisa o sara dit också.
gjorde verkligen ingenting mer, det var så jävla kallt ute !
men där satt vi iaf o chillade ett tag.
-
nu har jag kommit hem o käkat nåra rostade mackor,
mmuuuums !
har också duschat o tvättat håret hehe,
ni vill inte veta när jag gjorde det senast ..
det var faktiskt gränsfall om man får gå så länge utan att göra det,
fy vad äcklig jag är hahaha.
yeye !
gräslig bild på mig den sista men det bjuder jag på ! hihi
vi hörs imorgon, nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0