mysig kväll !

har haft en jättebra kväll me mina bästa,
freija o sara.
mötte upp dom utanför biopalatset vid kvart i 9 typ,
så chillade vi lite o såg brides maids !
alltså är det någon som har sett den ?
hahahah den är så brutalt jävla rolig !
allt är överdrivet o det är så många småsaker som gör den så rolig,
det tar liksom aldrig slut som det gör i andra filmer.
jag fick ett totalt bryt ett tag o kunde inte sluta skratta.
jag skrek typ. ganska pinsamt, men det var så roligt.
jag kunde verkligen inte sluta ... haha
-
efter filmen satte vi oss på kungsport en stund,
fick höra om saras sköna vecka runt västkusten.
hahaha sara o lovisa är så jävla sköna ..
dom har typ tältat på alla ställen på seglarveckan,
hängt me fyllon, blivit utkastade från krogen,
hängt me poliser o gud vet allt .. hahah skönjävlar.
-
när jag åkte hem ringde mam,
o hon har haft inbrott på jobbet igen ..
jag orkar verkligen inte, jag tycker så synd om henne.
lilla mamma. hon förtjänar inte det !
det spelar liksom ingen roll vad dom gör,
byter fönster o dörrar o bättre larm - ingenting hjälper.
jag hatar dom som gör så mot min mamma.
hatar dom verkligen.
-
nu ska jag snart nana, är jättetrött.
har ätit lite goa kanelbullar o druckit mjölk,
finns det nåt bättre ?
helt nybakade också ! mums
men vi hörs imorgon i alla fall. puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0