mys me saris

hejjjj !
lovade ju att blogga innan jag gjorde nåt,
men det blev inte så.
det kom hit lite gäster på middag så jag var tvungen att va med,
sen bestämde jag o sara att dra ut me båten,
o då orkade jag inte gå o blogga om det liksommmm.
yee you get it !
-
jag o sara drog iaf ut me båten, bara vi.
åkte till nån ö o hade det supermys verkligen,
satt o prata om allt mellan himmel o jord,
o massa nödvändiga saker.
o det som sades .... det stannar där. på ön.
bara mellan oss.
-
kom hem vid 11 typ, det blåste lite där ute så det blev kallt.
satte mig på altanen me mam o pap,
gunilla o robban o dom som va där.
hade deeptalk me gunilla också haha,
hon är ju så söt. min extramamma typ !
vi bestämde att hon ska hämta mig efter jobbet imorgno,
så ska vi dra o träna. hihi !
-
slänger in ett svar på en fråga här strax,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0