måndag 4/7

guten morgen !
nanat gott ?
det har jag ! vaknade dock jättevarm o svettig,
jag lär mig aldrig att det inte är nån idé att ha duntäcke på sommaren.
menmen, whatever. det är mysigt på kvällen.
-
idag ska jag träffa min favvolisa !
har inte setts sen innan midsommar,
sjukt längesen. ye det ska bli myyyys hihi.
sen ska fiiiinallyyyyy en ny städerska komma hit !
vi hade ju en innan men aa sen ville vi inte ha kvar henne,
så nu ska vi ha en ny.
det är en rätt lyxig grej egentligen, så jävla bekvämt !
men faktiskt riktigt skönt att få hela huset helt rent,
det händer ju aldrig ifall typ mamma städar ..
yeye haha nu fick ni veta det också.
-
vet ni vad min katt hade gjort i natt ?!
victor satt nere o kollade på teve typ,
så såg han "nåt svart flyga förbi fönstret"
aa, då hade bebisen gått in på victors rum,
hoppat ut genom fönstret som var vidöppet,
ner på markisen som sitter över fönstret i vardagsrummet,
o sen ner på marken.
hahahha asså wtf ?! kattskrälle.
-
kika in här lite senare så ska ni få se lite söta bilder,
i'll give you a clue:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0