måndag 18/7

god dagens fucktards :)))
-
yee haha vi har inte kommit så långt i vårat maraton.
eller vi har sett en och en halv säsong,
så det är ju en bit på väg i alla fall.
jag o frida deckade i tvrummet,
freija gick in o la sig i sin säng (hatar dig för det)
o sen vaknade vi typ vid halv 1-1 idag.
rätt gott faktiskt, synd att jag sov så oskönt bara.
gjorde lite american pancakes for breakfast, mmm så gott !
efter vi hade käkat o kollat nåra avsnitt drog frida,
då vare ba jag o frey kvar.
fortsatte kolla nåra avsnitt men orkade inte byta skiva
(yep, där kom den IGEN) men sen kom ändå felli förbi.
-
mitt i allt detta gick min telefon typ sönder.
inga av mina nedladdade appar fungerar.
typ facebook, twitter, spotify, aftonbladet .. INGEN.
det går inte sönder när man tappar den i full fart från moppen,
men när den dör av inget batteri så går den sönder ?
jag orkar inte.
ska till landet imorgon o om den inte fungerar då tar jag mitt liv.
vilka små knubbsälar vi är va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0