lördag 23/7

hej gottisar !
-
mötte upp amie i stan vid halv tre,
så gick vi till fiorucci.
där träffade vi felli o stod o snacka me henne en stund.
efter det gick vi till espresso house på vallgatan,
o där träffade vi cass, evelina, isabell och ottilia.
satt o fikade me dom en stund,
men sen vid halv 5 drog jag o cass hemåt.
pap hämtade mig vid bussen o jag har inte gjort så mycket.
kollat lite hotell o resor till london,
läst fler inlägg om vad som hänt på utoya,
kollat lite nyheter osv.
i förhållande till befolkningen är det fler dödsoffer i norge,
än vad det var i usa 11/9 under den terrorattacken.
det är verkligen helt sjukt.
-
ye, ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
dom ringde från jobbet o verkligen bad mig att jobba imorgon,
så jag ska jobba 11-17.
o aa ikväll kanske jag skulle träffa lisa,
eller så ligger jag ba hemma o kollar film o så.
nu kommer lite folk hit på middag iaf,
så jag får se sen ! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0