lördag 16/7

hejjj gosisarrrr !
-
har ju jobbat idag, tiden gick riktigt fort faktiskt.
vi hade jätteroligt idag o aaa, det var en bra dag.
det var sjukt mycket att göra, så jag fick jobba en timma extra också.
5 timmar o 5 minuters rast (ciggpaus) var rätt jobbigt ifs ...
ångest på att missa sista möttvikhänget,
o på att missa solen ..
hahaha min arbetsledare lyckades muta mig till att jobba imorgon med,
men anders är skööön så det gör typ ingenting ..
o linnea jobbar. mmmm det blir nog bra ändå.
hatar dock alla gothia cup-lag som börjar komma.
-
just nu är jag helt sjukt trött verkligen ..
men det går väl över !
vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll,
antingen dra ut me sarisens båt eller kröka hos edan ..
i dunnoooo. är som sagt trötttttt så jag får se.
ni får veta senare vad som händer,
nu äre maaaaaat för min del.
puss !
snyggfavvisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du??:)

Hur fick du det?

2011-07-17 @ 00:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0