läjte svaaar o sååånnnt

yeee det var nån som hade kommenterat ett inlägg jag skrev för sjukt längesen om en tjej som var gravid o massa sånt, och du har rätt, jag vet inte vad som är sant och inte eller hur den ungen mår men det var vad jag hade hört och jag skrev som sagt att jag hade hört det, inte att jag visste att det var sant. jag hade lösenord på min blogg för att kunna skriva allting jag tänkte utan några konsekvenser, så aa om du tog illa upp av det så ber jag om ursäkt men som sagt, jag sa vad jag hört, inte vad jag visste var sant. hope everything is cleeeear about that !
-
sen fick jag en fråga angående "rockafett-festivalen" hehehe.
nej, det heter inte rockafett-festivalen. festivalen heter rockoff, men det är ett litet internskämt mellan mig och elin att säga rockafett... vetefan vad det kommer ifrån ens ! hahaha. o sen vilka artister som ska dit, det är typ september, takida, patrik isaksson, hoffmaestro, daniel adams-ray, miss li o aa nåra mer, googla rockoff åland om du vill kolla exakt vilka som ska dit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0