lackkkk

tjafuckerssss
waz up with you ?
jag är lack på mamma.
hon är så jävla omogen, o så jävla töntig.
hon sa att jag skulle åka hem från marstrand på torsdag,
o jag sa att vi kanske ville stanna längre,
då lacka hon som fan o sa att jag absolut inte fick det,
att jag alltid gör tvärtemot vad hon säger.
så frågade jag om hon kunde ge mig en anledning till att åka hem på torsdag,
då kunde hon inte göra det.
hon sa bara "därför" o lacka asmycket på allting,
tog upp midsommar o massa. jag orkar fan inte med henne,
jävla pmskärring är hon för tillfället.
o efter vårat jävla gräl var jag tvungen att städa båthuset.
blir så jävla förbannad på det med,
det är victor som har stökat ner där nere men JAG ska städa.
det är hennes vänner som ska bo där, men JAG ska städa.
skulle få pengar för det också, men det lär hon väl inte ge mig nu.
jag är fan rålack !!
dessutom är jag jätteirriterad på att jag är förkyld.
jag är jättetäppt i näsan o har ont i mitt öra.
fan mamma har förstört allting, det som skulle bli så kul.
jävla mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0