jobbbbet

yee har ju jobbat nu fredag, lördag o idag.
har faktiskt haft jävligt roligt,
har insett hur sköna dom jag jobbar med är typ.
o vilka sjukt konstiga människor det finns !
-
igår, kom ett utländskt handbollslag in.
dom var kanske från tjeckien, polen eller nåt sånt.
ni fattar, dom kunde inte så bra engelska o så.
så skulle alla i laget beställa,
o jag trycker ju bara in vad dom säger.
när dom har fått ALLT som dom har beställt,
dvs 23 menyer så kommer dom o säger att dom ska ha 15 pommes till ?
hahahah asså man ba va ?!
min arbetsledare lacka asmycke på dom o stod o bråka me dom ..
hahaha så jävla konstigt.
-
o sen idag var ju jag me o öppnade (har aldrig gjort det innan hehe)
o då serveras det bara frukostmenyer fram till kl 10.
precis efter 10 kommer två killar o beställer.
han som beställde var sjukt jävla oklar,
o hans kompis ba: du får ursäkta honom, men han är berusad.
ja ba: redan eller fortfarande ? (hehehe catchiiinnnnng)
-
sen när kunden har beställt måste vi fråga:
var det bra så ? eller  någonting mer ? eller liknande,
så det gjorde jag ju såklart till denna kunden med.
ja ba aa någonting annat ?
han ba gärna ditt nummer där längst ner på kvittot,
sen är det bra tack !
hahahahha asså så jävla sjuka människor det finns !
o så jävla sköna, hahaha !
-
yeye har i alla fall haft sjukt kul dessa dagarna,
jag o linnea har cepat asmycke,
sebastian (våran arbetsledare igår) blev så trötta på oss,
att han lät linnea sluta en timma tidigare för att han inte orkade mer.
haha asså aa .. sjukt go stämning.
tror ingen riktigt kan förstå men allt har verkligen vart kul.
har fått en ny t-shirt också,
ska få ha den ända till augusti ! wohoo,
slipper rutskjortan for a while ! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0