hooomeee

heeeeej älsklingar !
har inte orkat blogga när jag har vart på landet,
har knappt använt min telefon över huvud taget ...
har haft det så himla bra verkligen !
-
var ute me båten i onsdags och igår,
låg ute på en ö o bara sola o bada hela dagen.
i onsdags var mormor o lennart me också,
sen käkade vi på skaldjurscafét i havstensund på vägen hem.
kvällen var helt amazing,
solnedgången o spegelblankt vatten,
vad kunde vara bättre än att åka ring ?!
haha ååh det var så roligt, sjukt längesen jag gjorde det sist !
-
igår va vi också ute på havet hela dagen,
ååh vad skönt det var !
chillade hemma hela kvällen igår, det blev typ lite dåligt väder.
spelade massa fia me knuff hela kvällen,
kollade teve o käka godis.
-
idag ösregnade det nr jag vaknade vid 10,
så jag somnade om o vaknade vid 1 istället.
haha, det var riktigt skönt det med faktiskt.
spelade fia o yatzy hela dagen, riktigt tråkigt väder ute.
sen vid 5 åkte jag, moster o erik hemåt.
erik ska på hockeyläger så aaa det va skönt att åka bil hem.
har haft det super verkligen !
älskar o va på landet. verkligen älskar det !
-
här fick ni lite fina bilder också !
underbart ? mmm det var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0