home again

yee jag är hemma igen nu,
nåra böcker rikare ..
jaaa jag är en tönt.
-
men freija du måste läsa detta,
jag tror jag dör verkligen ..
kom på det förut på torget.
aa en till dröm då alltså,
jag drömde att du o jag gjorde hänga gubben.
så va jag typ lack för senaste gången
(howmuchwoodwouldawoodchuckhackifawoodchuckcouldhackwood)
så jag skulle typ ge igen me nåt taskigt.
HAHAH asså jag skrattar högt när jag tänker på det,
vet du vilket ord jag valde ? eller aa mening ?
das wetter ist sehr schön heute.
det är fint väder idag.
hahahah asså whatthefuuuck ?!?! hahaha döör.
aa men bara så du vet ..
o du klurade aldrig ut det (undra varför) o jag var jättenöjd.
-
yeye, smoothietime for me !
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah whuttt jefla tarddreamer

2011-07-15 @ 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0