hard work work

hejjj !
-
jobbade nåra timmar idag, det kändes som en evighet.
oskön arbetsledare, griniga kunder.
o jag som redan innan var på dåligt humör ..
jag var inte glad. det räcker att säga så.
-
efter jobbet drog jag iaf till kungsport där jag mötte elin,
vi har inte setts sedan marstrand så det var mys !
satte oss på espresso house vid vallgatan,
haha varför blir det alltid där nu för tiden ? hm.
satt där en stund o gick runt o kollade lite i stan,
sen drog jag mig hemåt.
har världens huvudvärk o jag orkar inte med den ..
-
ska käka om typ en timma, sen kör pappa mig till stan.
ska på bio me frey o elin, kanske felli också.
vi ska se something borrowed tror jag !
hörs sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0