här hare hänt grejer !

yep, sen sist vi hördes alltså ..
för det första:
VI HAR BOKAT VÅRAN RESA TILL LONDON !
nästa torsdag åker vi,
stannar fem nätter, woopwoop !
åååh this is amazing. vi kommer ha det så braaaa !
trodde fan aldrig att vi skulle få igenom detta,
men oh my ! fan va göööttttt !
-
o för det andra:
JAG HAR ÖVNINGSKÖRT FÖR FÖRSTA GÅNGEN !
det var asläskigt !! hahaha
fick typ kramp i benet o va jättestel i hela kroppen,
så himla mycke man måste tänka på samtidigt !
gasa, bromsa, backspegeln, bromsa igen, blinka, gasa ..
hahaha fan det var lite svårt !
men det gick bra, förutom att jag höll på att köra in i en buske ..
fast jag gjorde ju inte det. alltså det var bara nära.
körde inte så långt, bara ner till åhallen o så,
men aa .. det va kul !
-
nu ska jag hoppa in i duschen (nej, inte igen, jag har inte gjort det än)
o sen ska jag lägga mig me min bok.
that's all for today ! lav yaaa
hiho. så här söta va vi i spanien för typ 100 år sedan.
HAHA fulaste bilden verkligen, men orkade inte leta efter nån annan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0