good morning

sovit gotttt ?
det har jag .... o drömt jättemycket.
gör alltid det när det är fullmåne.
varför är det så egentligen ?
påverkas man verkligen så mycket ?
drömde typ att jag åkte skridskor i central park,
o där va typ hela gossipgirl-gänget också.
hängde me dom i jättefina vinterkläder o aa ..
vi hade det jättekul ! haha sjukt random.
-
hade ju tänkt ha ett gott mötthääng idag,
men vad händer med vädret ?
jag  o r k a r  inte ! jag hatar sverige !
o det ska typ regna hela nästa vecka...
skulle ju dra till åland, men det blir inte så nu.
jag hade behövt lägga typ 2500 på det,
o jag känner att jag inte riktigt vill det.
I'M NOT MADE OF FUCKING MONEEEYYYY
hehe nää men lägger jag till 2000 kommr jag typ till grekland,
därför känns det lite ovärt. resan till stockholm blir typ 1200 ..
aa ni fattar.
funderar på att åka till mina kusiner istället.
älskar att vara hos dom.
men aa det ska ju regna där med ...
SVAMMEL.
have a great day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0