god morgon ..

haha vi va ju hos frida igår, det var jättetrevligt verkligen !
vi satt o spela massa spel typ,
1-12 skål, ett annat kortspel o aa vi hade jättekul.
sen kom även fredrik, linus o daniel o sen frans, sebbe, axel o nåra.
men aa jag ska ju jobba idag,
så jag o sara bestämde oss för att dra vid 1.
det börjar med att jag kör fel, in på nån återvändningsgränd typ hahaha.
hahaha sen ska vi lyssna på musik,
o då tappar vi min telefon när vi kör i typ 50 mitt på gatan.
hahahahha o det roligaste av allt är att den inte gick sönder !
dööör verkligen ...
sen ska vi dra en donk på vägen hahaha o herregud. .
vi sitter uppe i rutschkanan hur länge som helst,
åker i den, röker i den, äter ..
hahahha asså faan va kul vi hade !!
helt sick.
ni ska få mer sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0