gatt regn

åååh hejjjj !
-
åkte in till heden själv förut,
skulle träffat freija på bussen men hon orkade inte ..
haha hon är så jävla lat verkligen ! (love u hun hihi)
kollade iaf på önnered o mitt gamla lag i heid,
det gick jättebra för heid, dom gick vidare till åttondel.
det gjorde johns lag också så det var kuuuwl hehe.
sen började det regna, då gick jag bort mot kungsport.
gick till sense o mötte upp felli, frey, sara, cass o annika,
men gick vidare me bara freija till espresso house.
satt ute under en markis o hade det riktigt mysigt !
-
sen gick vi en sväng på stan o jag hittade lite grejer,
bland annat en jättefin transperant skjorta på carlings.
köpte en tisha o en klänning o lite så också, gatttt.
vid 6-tiden mötte vi upp felli o cass igen o åkte hemåt.
-
gick en bit från bussen i ösregnet,
sen kom mina söta kusiner o plockade upp mig o körde mig hem !
så sneelt av dom. han dock bli dyngsur ändå .. haha
men lilla jag är glad ändå,
o min bebis ligger o sover i min säng,
där till vänster är en svart liten klump hehe.
allegossen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0