fredag 1/7

WHATTAFACK DET ÄR JULI !!!
va hände ? hahaha vafan
-
idag har jag jobbat hela jävla dagen. bokstavligen.
började kl 11 o slutade kl 8.
det har varit sjukt mycket att göra idag,
iron maiden spelar ju på ullevi ikväll.
ye, så det har varit full fart.
men det har faktiskt vart rätt kul att jobba idag,
har jobbat me massa sköna o haft riktigt kul.
trodde fan aldrig att jag skulle säga att jag har haft kul där ?!
hahaha. men aa det är ju bra !
nu är jag helt sinnnnnes trött verkligen,
ska jobba 10-19 imorgon så det är samma dag då.
fast det blir nog bra tror jag.
-
efter jag har jobbat imorgon snackar jag o frey om att gå ut o käka.
kanske drar me nåra fler, det hade vart trevligt.
yeye, nu ska jag kolla lite bloggar o sen nana,
vi hörs imorgon ! pussissss
-
JAG TÄNKTE LÄGGA UPP EN FIN BILD HÄR NU MEN DET FUNKAR FÖR I HELVETE INTE !!!!! JAG ORKAR INTE MED SÅN HÄR SKIT. LIKEA MIN PP ISTÄLLET FÖR JAG KÄNNER MIG MOBBAD. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0