fokilooki

hej sötingar !
nu har är jag nästan helt klar,
ska bara slänga ner allt jag behöver ta me.
tror vi tar me badkläder också, mmm jaaa.
nattbad är ju inga problem alls efter marstrand.
ehehheheheheheh nä men det var ju kul.
under tiden jag har fixat mig har jag lyssnar på det underbaraste,
min spellista old days.
där finns massa skön musik man lyssnade på när man var liten,
typ markoolio, a-teens, britney, basshunter, aqua ...
den är helt underbar !! check it out on spotifyy,
sofiaerikson heter jag ! wii
har lockat mitt hår á la kenza också,
o satt på mig en favvotopp från nolita.
till det mina rosa shorts, smackkkkk.
hehehhehe egoboost här mmm jaarååå
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin outfit !

2011-07-10 @ 03:08:02
Postat av: Anonym

vart är dom rosa shortsen ifrån??

2011-07-11 @ 15:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0