död

aa rubriken talar, jag är helt död.
men har haft det jävligt kul på jobbet faktiskt !
eller haha inte överdrivet kanske,
men ändå roligt.
trodde ju att linnea skulle jobba men nääe.
började typ gråta ...
men sen kom caroline o då vare lite roligare hihi.
sen va anders o sebastian skiftledare o dom är råsköna.
yee.
efter jobbet kom gunilla o emelie o hämtade mig,
så åkte vi till gymmet.
sprang en stund o gymmade en timma typ,
det var rätt gött faktiskt.
sjukt otränad är jag för tillfället .... he he.
s o m m a r l o v
-
ikväll ska ja till freija, eller om typ en timma.
vi ska ha sex and the city-maraton ! wiiiii
först kolla alla säsonger, sen båda filmerna.
mmmm dåligt väder in my heart.
vi hörs innan jag drar ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0