torsdag 6/1

fan vad svårt det är att hålla koll på dagarna !
känns typ som måndag idag.
eller fredag. eller söndag. jag vetefan asså !

torsdag äre i alla fall, o idag har jag inte gjort mycket.
träffade frida o elin på torget kl 1
vi satte oss på adams café (ni vet det som låg där nere i mitten)
o där satt vi i flera timmar.
asså .. det cafét var ju inte alls bra när det låg där i mitten.
men nu var det jättefräscht ! o jättegoa saker ..
dom har ju bytt lokal också o deras sköna soffa är verkligen att rekomendera !
mm, himla gott.

kom hem o vi hade lite folk här på middag.
åt en sjukt god middag, mamsen är så duktig.
sen har jag bara chillat all night long.
pratade med felli precis o vi har kollat på lite resor.
inte till prag (!!) utan nån charter till grekland eller nåt i sommar.
riktigt sugen på nåt åt det hållet faktiskt ! mmm.

a. imorgon ska jag träffa läjjsaa !
då blir jag happy.
vi ska åka pulka o bara mysa oss.
fan vad bra det kommer vara !
puss på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0