torsdag 20/1

var så jävla trött när klockan ringde imorse.
min enda tanke var: snälla, bara lite till !!!
men jag gick upp o till badrummet för att tvätta ansiktet o så.
så säger mamma:
- ska du upp redan ?
- ja. (smått irriterad för att hon pratar med mig när jag är trött)
- men börjar inte du sent idag ?
- jo det gör jag (ännu mer irriterad för att hon fortsätter prata)
- varför är du uppe nu då ?
- för att jag ska gå om en timma ? (jätteirriterad för att hon inte låter mig vara)
- men sofia, klockan är kvart över 6 !

så jävla gött ! hahaha såjag fick gå o lägga mig igen,
o sova i två timmar till. jätteskönt var det.

sen hade vi samhällseminarie i skolan första lektionen.
hans-åke är efterbliven men jag tror att det gick bra.
sen vare bamba, matte, studiegrupp, svenska.
efter svenskan skyndade sig alla ner till biblioteket för att förbereda.
frida o richard fyller nämligen år idag,
så där nere stod halva klassen med ballonger o kladdkaka när dom kom :D
haha så himla roligt verkligen.
så där satt vi o käka kladdkaka en stund o gottade oss.
efter ett tag gick jag o lisa för att skriva på våran företagsgrej.
är snart klara, kommer bli så himla bra !

sen hem o plugga. nu har jag ätit o ska plugga lite till.
slutprov i företagsekonomi imorgon. det blir ... svårt. haha.
vi hörs ! pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0